...

Just nu sitter man i skolan.
Bara för att Idah sov över lite idag.
Så kom jag till skolan nu.
Och inte halv 9.
Det snöar ute och är skit kallt.
Pappa kanske ska åka lastbil.
Så jag och Idah får antagligen gå hem sen.
Det blir skit kul sen när det snöar som fan ute liksom.

Jag fundera på att åka och träna lite idag.
Fast jag vet inte än.
Om jag orkar mena jag bara.
Fast det beror på om Idah tvingar mig lr inte:)

Ska slå om julklappar idag med.
På måndag ska jag baka farmor och farfars julklappar:)
Idag lr imon ska jag fixa del 2 av Idahs julklapp.
Hoppas hon kommer gilla det.
Om det blir som jag tänkt mig så kommer hennes julklapp sammanlagt bli 100kr:)

Men nu måste jag nog jobba.
Innan Larry blir sur.
Det brukar han bli.
Ganska kul att Idah försöker hitta min kommentar.
Fast hon hitta den.
Synd:(

Men måste jobba nu igen.
Köss hej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0