Nämen då

Sov över en liten stund imorse.
Idah fick nog damp på mig.
 Vi skulle gå till skolan men Idah skulle ha donken först.
Sen gick vi till skolan.
Så jag fick en påskrift och en kamera.
En kamera skulle Idah också ha men endå.
Men jag fick ledigt på måndag iaf.
Ganska skönt.
Sen ska jag få sitta i ett rum och prata så jag inte ser allt folk.
Sen så träffa vi en kompis till mig och Idah.
Efter det så gick jag hem till mig och hon till sig.
Så packa vi väskorna så åkte vi till mamma.
Sen gick vi ner till gymet.
Idah blev hungrig så vi gick och åt också.
Sen gick vi tillbaka till gymet.
Men sen gick vi hem.
Jag fick duscha en skön dusch och snart ska jag äta nått.

Sov sött alla:)<3
KÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0