Snart så..

Snart är det julafton.
Nått annat längtar man inte till just nu.
För mamma är ledig för första gången på väldigt länge.
Och jag ska få träffa min kusin Evelina.
Har inte träffat henne på väldigt länge.
Inte innan hon stack till utlandet iaf.

Sen på annandag jul så ska jag få träffa mina andra kusin.
Carl och Oskar.
Tror dem stavas så.
Dem har jag inte träffat sen jag sommar jobbade i taxinge med Becca.
Det är fan i Juni lr Juli senast.
Fam det är jävligt länge sedan nu juh.
Ska be pappa och handla med mig idag.
Ska göra någon sorts blomma till farmor och farfar i julklapp.
Sen ska dem få ischocklad och knäck också.
Idahs del 2 och 3 julklapp ska jag fixa idag också.
Jag hoppas hon blir glad över allt hon får.
Det måste hon bli.
Annars blir jag sur:)

Men nu ska jag fortsätta jobba.
Så inte min lärare blir sur lr något.

Köss hej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0