Snöre lr cola ?

Hejsan.
Just nu sitter jag vid en data i skolan.
Idah gör nått tråkigt jobb.
Och Dan hjälper henne.
Jag tror jag ska följa med Idah till donken sen.
Om jag får tag på pengar så hon kan äta.
För äter inte jag så äter inte hon.
Hon är så gullig så.

På jul lovet hade jag tänkt åkte till Uppsala.
Om Idah vill följa med.
Annars blire inge kul.
Annare får jag väl fråga Malin.
Om hon nu vill så att säga.
Fast jag tror Idah vill följa med.
Så det är nog ingen fara.

Jag vet inte om jag har så mycket mera att skriva om just nu.
Om någon bor i Uppsala så säg till.
Då kan vi träffas.
Om det duger:)

Men orkar inte skriva mera nu.
Kanske skriver nått sen.
Köss hej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0