Cp ..

Hmm.
Idag har jag fixat mina ögonbryn.
Jag och Idah gick till skolan och fick damp på grisen Anita.
Sen gick jag till praktiken.
Där vare segt värre.
Sen träffa jag Idah.
Vi har väl gjort lite av varje idag tror jag.

Men just nu är livet bara skit.
Hur kan livet gå från bra till skit på någon sec bara?
Men men, jag får fortsätta le.
Ingen har juh sagt nått än så vrf ska dem öppna käften och göra det nu.
Ska nog sluta äta fan.

Sen vill jag ha en bra pojkvän.
Men,
1. Jag är för fet
2. Jag är för ful
3. Jag är antagligen tönt
4. Jag duger bara till att knulla med lr?
5. Jag är inte bra alls.

Men aja, jag ska inte klaga mera.
Vem bryr sig om det egentligen?
Ingen, så vrf ska jag klaga.
Jag ska bara sitta vid mina data och inte klaga.
Och låtsas som om allt är bra.
SUPER.
NOT.

Hejdå ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0