Mjaa

Jahapp, idag har man vart hemma med världens rygg ont. :(
Men jag har vart med Idah också. :)
Det har vart roligt. :)
Vi har sett på Sex and the city också. :)
Den va skit bra tycker jag iaf. :)
Vad andra tycker skiter jag i. :)
Och jag är sur också, mitt jävla internet funkar inte hos pappa..
Lr det funkar men, det är nått som får det att inte funka..
Men men, jag får sitta vid datan hos mamma ist. :)
Hmm nästa vecka på söndag natt lr måndagen där på blire roligt. :)
För då åker Idah med mig upp lr ner till HALMSTAD. :)
Lr det är mer tylösand, sommarstuga gott folk. :)
Jag tycker det ska bli skit kul. :)
Jag hoppas Idah tycker det med. :)

Ne nu ska jag inte besvära folk mera:)
Hejdå folket :)

P.S. Jag tycker om dig Idah :)<3

Kommentarer
Postat av: ameli

vilken tur jag har <3

2010-06-02 @ 20:55:29
URL: http://aamelipaatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0