:'(

Jag mår inge bra mera.
Jag vill inte finnas kvar här mera.
Vad jag än gör så äre nått som är fel iaf.
Jag orkar inge mera nu.
Det räcker väl med allt annat jag får stå ut med.
Har jag haft detta liv tills nu och har nått mitt slut.
Jag vill inte vara kvar här mera.
Jag klarar inte av det mera.
Det känns som om jag sviker pappa hela tiden och det hjälper inte med den relation vi har heller.
Jag vill klara av att vara med min mamma men jag kan inte.
Jag vill så gärna men det går fan inte.
Vad kan man säga om sin syster då?
Finns inget att säga.
Visst alla syskon bråkar men vi måste nog ha det värst vi.
Jag tycker iaf det.
Jag vill ha det bättre med farmor och mormor också.
Men kul när mormor kallar en massa saker då.
Som man kämpat med i alla år.
Att man ens slutar ta det man lever för.
Som jag måste ta 6ggr om dagen för att överleva.
Sen så kommer hon och klagar endå.
Kanske drf man sluta ta spruterna för sjukdomen också då.
Farmor hade jag det bra med förut.
Men nu äre bara skit.
Har jag ens någon kvar att kunna lita på?
Eller är det ingen som jag kan prata med?

Men nu orkar jag inte mera.
Köss ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0