Jahapp

Jahapp.
Vad ska man säga idag då ?
Finns inget att säga.
Var på fest igår iaf.
Och den sög jävligt mycket.
Nykter var man också.
Men man fick juh träffa folk.
Och det var kul.

Idag har jag inte gjort mycket.
Städat nästan hela huset.
Träffa Sara och Sara.
Sen åt jag på Malaysia med mammsen:)<3
Sen följde jag med mammsen ner till affären och sen ner till mormor.
Jag fick glass av mamma med:)
Sen gick jag och träffa Idah för hon vill träffas.
Sen träffa vi Amanda och små pojkar.
Sen träffa vi Sara igen.
Jag gick hem sen för jag hade inge batteri i telen.
Så nu är den laddad.
Och medans den ladda såg jag på en film med min kära syster och Tilly:)<3
Och nu ska man ut i kylan och träffa Sara och Amanda tror jag.
Men det får gå fort:)<3

Och nu kommer den lilla texten om Kasper Pejer som vanligt. En ny grej. Bara för att retas med han. Skit kul äre. För jag äger och inte han. Men han är enormt gullig och en underbar vän:)<3

Köss folket:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0