Läs lr inte, gör som ni vill..

Fan vad jag ska klaga hela jävla tiden.
Men orka?
Ne, inte jag iaf.
Man säger att det är slut.
Men det blir aldrig ett slut.
Nått man säger för att någon ska fråga hur man mår?
Man kanske vill att någon ska börja bry sig.
Det är alltid nått.
Jag får säga mina problem.
Men det blir allt fler av dem.
Jag får bara andras problem.
Inte behöver jag dem.
Jag kan försöka hjälpa.
Men då ska dem vilja lyssna och vilja det själv med.
Vad tjänar det till annars?
Om jag bad dig göra en sak.
Skulle du göra det då?
Eller skulle du skita i mig helt då?

Varje helg gör man nått dumt.
Varje helg dricker man för att hoppas glömma.
Det håller i natten.
Men det är lika mycke skit sen iaf.

Ne nu orkar jag inge mer.
Läs bloggen lr skit it.
Jag bryr mig inte.
Jag skriver. Ni läsar. Annars fåre vare.

Köss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0