Jävlar fan..

Min helg och första dag i veckan har vart piss.
Fredag, visst det var kul. Men det kunde vart bättre tycker jag. Händer för mycket men för lite också. Blev inge bra alls för mig. För lite full blev jag med. Fick hövve värk som inte gick över.
Lördag, jag gjorde inte mycket. Men jag hade grymt tråkigt iaf. Gjorde lite av varje tror jag. Lr något i den stilen. Jag var med Amanda en stund iaf. Har jag för mig iaf. Sen hade jag fortfarande ont i hövve och hade ont i magen då också.
Söndag, jag låg och sov hela dag. Lr jag låg och kolla tv hela dagen typ. Så jävla skönt. Sen ringde Amanda och fråga om jag ville träffa henne. Så jag gick och träffa henne. Enda roliga va att jag slog en kompis i wii på bowling. Så jag ska få 200kr av han. Jag kom hem vid halv 1 och hade lika ont i hövve och magen som fredag och lördag.
Måndag, vakna. Hade ont i hövve och va trött som fan. Struntade i skolan. Va på möte i skolan med mamma och min lärare. Kan bli avstängd om jag inte ändrar min attityd. Jag har börjat tröttna som fan på mammas kille. Sådan jävla spänning i luften när vi är i samma lägenhet. Tar kålen på mamma. HATAR SERIÖST HAN. Ta åt dig om du läser jullan.
Men hejs. Orka..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0