Saknad :(

Va juh till ett media idag och prata.
Först fick jag reda på att varje människa har en guide och min guide är min gammel farfar Erik.
Han byter kanal för mig, gör så datan krånglar för han tycker jag sitter för mycket vid datan och gömmer saker för mig.
Han vakar över mig iaf.
Och det är väldigt kul att veta för han brukar ta med sin fru Ingrid också.
Sen så har jag tydligen en gammal vän i min ålder som dött som jag inte vet vem är än.
Hon hälsa till mig och sa att jag skulle typ ta vara på tiden och sånt lr vad det var.
Sen fråga jag om min gammal bullterrier Maja.
Han fråga om jag brukar känna nått som ligger vid mina ben lr fötter.
Och det brukar jag göra också.
Och det är min hund Maja som brukar ligga där då.
Sen när vi skulle gå så var hon med mig.
Saknar Maja så jävla mycket.
Hon var den bästa hund man kunnat haft.
Sen vare lite mer, men orkar inte säga mera.
Så köss och gonatt <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0